Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

22 Temmuz 2008 Salı

Yollarımız açık olsun sevgilim...


Yeni ve yalnız bir başlangıç yapıldı...

Biraz gözyaşı döküldü...Biraz somurtuldu nedenlere...

Bir sabah yeniden günaydınnnnn denildi hayata...

Atlatılamayacak kadar güzel anılar var...İnkar edilemez anılar...

Anılar şimdi hatırlandıkça gülümsetiyor..

Biraz daha kırık dökük kalınmış olunmasına rağmen, biraz daha görünecek şekillerde hüzünlü bakılsada aynalara, bunlar hayatın gerçekleri, olması gerekenler...

Arkasını aramaktan vazgeçtim herşeyin...

Şimdi şimdi normale dönüp, gerçekten kimseyi hiç istemeden, olduğum gibi bir kumral ile...

Nefret edilecek herşeyi bir birrr silmeye karar vermiş biriyim...

Nasıl olacak bilmiyorum ama, olacak, olmalı...

Seni hala seviyorum sevgilim...Bütün anılarımızı hatırlıyorum..

Beni hep iyi hatırlaman için dua ediyorum..

Artık tutunacak bir sen yok bende...Ama tutunmam gereken bir hayatımın olduğunun fazlası ile farkındayım şuan...

Seni hala ölesiye seviyorum sevgilim...Gittiğimiz heryeri, her mekanı bir bir hatırlıyorum...

Yediğimiz bisküvileri bile :)

Bana yaptığın menemenin kokusunu...Yatağında sessizce uyuyakalışımı...Uyandırırken kondurduğun öpücüğün yanağımda bıraktığı ıslaklığı bile...

Biz bir aileydik seninle...

Sen gittin ve harika anılar bıraktın bana...

Teşekkür ederim...

Sözümü tutup çok iyi yerlere geleceğim...

Seni bir sonraki görüşümde karşında yepyeni birisini bulacaksın...Söz sana...

Mucizeyi birlikte başlattık sevgilim...

Şimdi yollarımız ters istikametlere de gitse...Ben hala senin gösterdiğin yöne doğru yürüyorum...

Aşkımıza hep sadık kalacağıma binlerce kez söz veriyorum...

Seni seviyorum...Umarım yüzündeki gülümseme asla solmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder