Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

12 Temmuz 2008 Cumartesi

Kodummu..............


Dünkü ruh halim berbattı...
Kısacık yazmışım, ben bile hatırlayamadım şimdi :)
Ellerimin titremesi geçti...Ayaklarıma sardı o titreme...
Geçecek...Geçmeli en azından :)
Evet aklıma geleni yazmak, biraz rahatlamak istiyorum şuan...

****

Tövbe...
Kesinlikle yapmam...
Yaparsam affetme....
Kapının önüne koy....
Allah belamı versin yaparsam...
Dıttırıdıt dıt dıt...

Kodummu oturturum!
Ne taraftan çakmamı arzu ederdiniz paşam...
İsterseniz magazin yapalım...
Kamera kayıtlarımıza bakalım...
Olmadı FBI çağıralım...
Oda sökmezse buyurun testi ben yapayım...
Bakışlarınız bozuldu efendim, benim testim uzunmu sürer, yoksa testin sonunda sizi benmi uzatırım, ne dersiniz?
Çıldırmış bir kadın nasıl bir portredir düşündünüzmü acaba?
Beklemekten tıkanmış, saldırıya hazır....Belkide şuan aldattınız, belkide yarın aldatacaksınız???
Nereden bileyim...
Nereye kadar sürer bu susuşlarınız...
Acım size yeterince hazım sağlıyormu?
Belkide farklı bir boşalma taktiğidir bu sizinkisi?
Sorularımın cevapları gökyüzüne uçarken susup oturmanın zorunluluğunu yaşamaktayım...
İnsan yerine konulmamamın göstergesi ise yokluğunuz, bende sizi koyamıyorum üzgünüm...
Sana değmezmiş çektiğim bu müphem acı...
Kızmıyorum...
Üzüntüm kendime...
Aylarca her gece nöbetlere neden diktim diyorum kendimi...
Bittiysede bitmiştir....
Budur...
Bilsem keşke...
En azından öldümü, sağmı diye düşünmezdim...Bunun acısını çekmezdim boşuna...
Kodummu oturturum...
Şehirler terkederim imkan dahilinde, arkama bakarmıyım sanıyorsun?
Yıllarca bu acıyı çekeceğimide bilsem bir dakika durmam buralarda...
Yorgunluğum yaşadıklarımdan ibaret...
Daha varamadım tadına hayatın...
Ölmek çok uzak....
Ölüm çook uzaklarda benim için...
Korkma!
Ben sevdiğinin acısı nasıl birşey bilirim, kimseyede aynı acıyı yaşatmam...
Gidilmesi gerekiyorsa gidilir...Sorun değil...
Senin bana verdiğin sözü şimdi ben tutuyorum...
Bu sabah kodummu oturtmak istiyorum seni...
Neredenmi geldi aklıma?
Söylesem anlayacakmısınki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder