Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

18 Temmuz 2008 Cuma

Seviyorum...

Ne denir bilinmez...Sadece yazmak istiyorum bu gece...
Ölümüne sevdik...Uğruna varımızı yoğumuzu verdik...Sonuç olarak terk edildik...
Giden gitti kalan sağlar bizimdir değil meselemiz...
Biz genelde bütün salak bağımlılar gibi uzun zaman umutsuzca seveceğiz....
Aldatılmış olmak, aylarca öylesine biri gibi yollar gözlemek asıl mesele...
Neden oyalanan biz olduk...
Şimdi bomboşuz...Şimdi önümüzde belirsiz bir hayat...
Belki saklı sevenlerimizde var...Ama bizim için ne ifade ederki...?
Çok sevdim...Uğruna ölümü göze alırım dedim...
Elde avuçta koca bir hiç kaldı...
Yüzükler atıldı...Koca anı kutularına saklandı...İçindeki isimli yüzüklerimiz...Aşkımızın imzaları...
Anılar o koca kutulara bir bir yerleştirildi...Umursamaz tavırlar ardına kocaman acılar sığdırdık...
Onunda bitişe olumlu bakmadığını bilsemde...Çok üzgünüm...Kal diyemedim...
Şimdi ne olacak?
İki insan ölümüne bağlı iken, iki insan deli gibi aşık iken...Birden iki zıt kutuba kaydı...
Neden olanlar varsa, onların hesabı er geç ödenecek elbet...
Tek nedenimiz klasik türk filmi...Fakir çocuk, zengin kız muhabbeti....
Göze almıştım oysaki...Ezdirmeyecektim...Gerekirse aç yatacaktım...O yuvayı kuracaktım...
Umutlarım vardı, hayallerim vardı, paha biçilemez hayallerim...
Gecelere tutuklu kalan klasiklerden değilim belki ama, yüreğimde ince bir sızı, kanayan bir yer sanki...Hissediyorum...
Çok sevmiştim...Çok bağlanmıştım...
Onun herşeyini sevmiştim...Kötü tarafları çok olmasına, bunu görmeme rağmen çok sevmiştim...
Hayır ağlamıyorum...Benim sevgim öyle değil...Ağlatmıyor beni kana kana...
Bir mezar var önümde, diri diri gömdü beni...Hala iyi yanından bakıp gülümsemeye çalışıyorum...
Olmuyor...
Bıçak gibi giren ağrılarımla baş başayım...
Hayatımda kimseyi istemiyorum...Sevilebileceğime inanmıyorum...
Hayallerim yıkıldı...
Gülemiyorum İNADINA...
Hala tutkunum...Hala çok seviyorum...
Nefret edemiyorum...Bırakılıp gidilmeye karşın tek bir hücrem nefret etmiyor ondan...
Cigara gibi aramaya başladım aksine...
İnadına diye birşey var...Sadece daha çok seviyorum şuan...İnadına olan bu...
Ne yapmalı...Tekrar zaten olmaz..Olamaz bunca söylenmiş sözden sonra...
Ne yapmalı bilmiyorum...Kara sevda bu...
Kimseyi istemiyorum...Ondan başkasını istemiyorum...Olan bu...
Çok zor imiş...Çok acıtır imiş...
İçimde kalan...Gülüşü..Kokusu...Öpüşü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder