Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

7 Temmuz 2008 Pazartesi

Şiştim


Bunaldım...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Etraftaki saçmalıklardan, herkesin beni sorgulamasından bunaldım...!!!
İçerim, dibe vururum, saçmalarım, küfrederim bağıra çağıra, olmayacak laflar ederim, çılgınlıklar yaparım, uç noktalara dayanırım...
Neredeydi beni koruyan zihniyet...Nerede??
Nerde kendi paranoyalarımdan sıyrılmamı sağlayacaklar???
Kendi kabuklarına sığınmış, içe gömülmüş, kendilerini düşünüyorlar...
Ben yine nöbetlere dikiyorum kendimi...
Neden istediğimi yapamıyorum?
Sabah kalksam erkenden, yollara çıksam, hiç bilinmedik yerlere gitsem, ayaklarımı denize sokup açsam biramı...Şarkılar söylesem...
Bende istediğimi öpsem, hiç çekinmesem...
Ahlaksızlık olurmuydu?
Bir süre kafama göre yaşasam, istediğimle düşüp kalksam, tercih edilmeyen basit kızlardan olurmuydum?
Kim sevdiki beni ölümüne...Kim sevdiki ciğerinden bir parça olacak kadarda, böyle bir muameleyi bekliyorlar benden?
Ben bazen kendi içimde nefessiz kalıp bela okurken, herkes birer birer sen busun, sen şusun dediler bana...
Ben buyum...
Ben yardım edeyim derken kendimden vazgeçebilirim, kendimi günlerce unutabilirim...
Ben iletişim kitapları arasında hiç yorulmadan sabahlayabilirim...
Ben birini unutmak için bir diğeriyle birlikte olabilirdim diğerleri gibi...
Affetmiyorum kendimi...Çünkü ben hayırlı bir evlat olamamışım kimseye...
Çünkü ben, barlardan diskolardan çıkmadım, herkesle oynadım, kimseyi sevmedim, yalan söyledim, aşağıladım, hor gördüm, küçük düşürdüm insanları...
Tövbe yarabbim...
Bunu bana söylettiler...
Çıldırma eşiğimi çoktan aştım...
Yıllardır ben mutsuzum herkes mutlu...
Ben aldatıldım, herkes masum oldu...
Bir kere yaptım allah belanı versin senin dendi...

Susun!
Duymak istemiyorum!

Beni bu kadar sevseydiniz, şimdi özgür olabilmemi sağlardınız...

Susun!
Hiç birinizi görmek istemiyorum...

Bir sabah bir taraflarınızı yırtsanız bu hatunu bulamayacaksınız...
Sizi çekme kotası tükenmiş olacak..
Ve kimse ona boyun eğdiremeyecek...
Ve bu hatun gebersede sevgisini çoktan gömmüş olacak...Hiç birinizin korkak halini çekmeyecek...
Asla geriye dönmeyecek...
Siz şimdi üzün, kırın, yüklenin...
Taşım ben, evet itiraf ediyorum, taşım, kalastan farkım yok...
Asla kırılmam..Üzülmek diye bir durumum hiç yok...
İtiraf ediyorum... !Çok ta tın!
Beni bu hale getirenler utansın...
Artık herkesi kendi haline bırakıyorum...Herkese bana yüklediklerini geri gönderiyorum...
Kaldırın bakalım...Hadi kaldırın!!!!!!
Hadi yaşayın bakalım...Bende dünya gözüyle göreyim...
Gitme, gelme, görme, aldatılıp susss, aldatılıp affetttt!!!
Uydurulacak çok yalan var nasıl olsa...
Sizin başınız ağrımayacaksa, benim hiç ağrımaz...
Açarım o telefonu ağzıma geleni söyler kapatırım...
Şişşşşşştimmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Umrumda bile değil artık...
Dünyanın ızdırabını bana yüklemeye çalıştınız, susun, sakın itiraz etmeyin...
Ben tükendim...
Hak ettim değilmi?
Ben herşeyi hak ediyorum değilmi?
Hiç biriniz bu kadar ustaca yazamazsınız, hatta konuşamazsınızda...
Laf ağırıma gidiyor...
"Lütfen beni bırakma, ne yaparsam yanımda ol.."
Oldu....

1 yorum:

  1. Blog'unuzu saygıyla selamlarım... tebrik ederim (Y)

    YanıtlaSil