Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

26 Ocak 2011 Çarşamba

Öyle bir koyar zaman ki!


Ne zamandan beri takip ediyorum kendimi, bu blogda romantik aşk hikayelerim okunmuyor. Ne zaman birilerine giydirsem tezahurata başlıyorsunuz. Henüz giydirme konusunda @siminya ve @t.u.b.a kadar olamasamda bende kendi çapımda güzel giydiririm yani, kendi kendimin farkında olan bir insanım. Neyse saçmalamadan devam edeyim, bu akşam, içeride leziz patateslerim kızarıriken ve solumda iğrenç bir film, sağımda yağmur kokusu oynaşıriken yazacağım bu yazıda, Öyle bir geçer zamankiye giydireceğim. Bol bol.
Pekala, başlayalım.
*Öyle bir geçer zamanki, malumunuz üzere en çok carolin sürtüğü temalı bir dizi. Annelerimiz ve komşu ablalarımız tarafından izleniyor ve biz genç nesillerin ömrünü tüketmek adına kurgulandı. Ben hayatımda böyle dizi görmedim. Herhalde 5 bölüm üst üste çığlık çığlığa ağladığım tek dizi budur. Etkileniyorum harbiden. 25 yaş sınırı falan getirsinler buna. Evlilikten soğudum yeminle.
*Carolin, canım sürtüğüm, yavrum benim, sen ne cenabet bir karısın öyle? Höst ulan! Hadi herifi kandırdın anladık, hadi evi baştan aşağı düzdürdün kendin gibi onuda anladık, e iyide el kadar çocuğa niye vuruyon kahpe!
Ama şimdi samimi olalım arkadaşlar. Kadın çok güzel. Hiç birimizde o kadar bacak yok. Kadın safi bacak geziyor. Saçlarına zaten ayrı bir hastayım. Gözler falanda hoş ama ağız, o ağız varya böyle bazen alıp caaaarrrttt diy ayırası geliyor insanın haklısınız. Ama kadın güzel. Güzel yani. Zaten erkeklerin beyninin yarısı sekse çalışırken, bu kadının tercih konusu olması anormal değil. Sen git yirmidört saat adamın boynuna yapış, o adam seni bırakır mı? Bırakmaz.
*Ali Kaptan, benim babama benziyor. Özellikle o sofrada rakı içişi, sanki evime mobesse kaçmış hissi uyandırıyor bana. Küçükken benide karşısına alıp annemle ablamı kötülerdi, sen onlar gibi olma tarzı birşeyler zırvalar sonra sızardı. Küçüktüm ama hatırlıyorum.
Bir taraftan, onuda yıpratan birşey olmuş olabilir yılların getirdiği stresle, bunu irdelemek lazım. Niye böyle yumuşak konuşuyorum biliyor musunuz? Bizim evde bundan birtane var, ben bizim evdeki kafasıhepgüzeli çokça irdeledim. Hatta beynimi kaybettim onu irdelemek adına. Bunlardan çok var, niye bu kadar strese giriyorsunuz ki? Bizimki bundan beter mesela, biz evde aç kalsak, bize ekmek getirmek yerine içmeye gider..
*Metecim, sana dörtlük yazdım bebişim.

**Gurban olduğum hastayım sana,
Sen okulu bırak kop gel bana,
Bizim evlerden birini hibe ediyim anana,
Sen arada uğra o yeter bana.

Harbi çocuk bu mete, bana çok benziyor. Bıçaktır, kibrittir sağlam oynuyor yani. Bende artık evin içinde sülooo kaptaaaan diye gezer oldum. Daha söylenecek birşey varmı sizce? Kuzum bu adamla evlensen ömrü billah aç kalmazsın.
*Aylin, dizideki ikinci sürtük. O ne ergen tavırlardır öyle ya! Bu kadar anana burun bükeceğine git yat o herifin altına kardeşim. Bak seni nasıl mutlu eder. Hanlar, hamamlar, saraylar.
Habire bir kapris bir tavır. Bir götükalkıklık, bir en paytak ben yürüyorum havası. Bu kızı imha ediciiimmm... Hem ne olur çocukla evlensen, birde utanmadan baban yaşındaki adama aşıksın. Ayıp ulan senin yaptığın. Benim gibi biri bile senden daha sakin atlattı ergenliğini. Habire aşna fişne nereye kadar?
*Berrin, sivilceli şey, onu çok seviyorum. Ahmet ona fazla bile aslında o sümsük görüntüsünün yanında. Ama bu akşamki bölümde gitti adamla çatır çatır sevişti, aferin kız, senden beklemezdim.
*Ahmet, ah ahmet. Ne şeker şeysin sen öyle :) Ayrıca o komünistliğin varya, o evi koruma sahnelerini ayakta alkışlayarak izledim. Vatanını çok seven insanları görmek bu herif sayesinde, beni benden geçiriyor. Sağol, varol.
*Osman, bu çocuğu seviyorum, hatta geleceğini çok parlak buluyorum reelde ama, bence çocuğun psikolojisini bozuyorlar. O kadar acı sahnesi için çok küçük. Gerçi suçun büyüğü anasında babasında.
Yine de her izlediğimde, bu çocuğun oyunculuk kariyeri müthiş olacak diyorum.
*Amcagiller ailesi, bildiğin kötüler, fazla yorum yok, boyunları kıçlarına kaçsın inşallah.
*Hasefe anne, hanımlar, umut etmeyin böyle iyi kaynanalar milyonda bir tane.
*Cemileyi sona bırakmam, onu eleştirecek olmamdan kaynaklanıyor.
Bir çok kişi cemile modeli için söylediklerime itiraz edebilir. Kızabilir hatta belki ama, haklıyım bana kalırsa.
Bir kere, adam madem böyleydi, hele o son çocuğu niye yaptın be kadın?
Bu kadınlar varya, sorunlu adamlardan vaktince cesaret edemeyip ayrılamadıkları için bu durumlara düşüyorlar. Adam bir bok olsa sana, çocuklarına el kaldırmaz. Tamam, anan baban yok, paran işin yok, ama bak götün sıkışınca herşey ne güzel oluyor değil mi?
Benim anneme hep söylediğim birşey var, sen bu adamı boşamadığın için ben aylarca tedavi gördüm, sen bu adamı boşamadığın için ben normal bir insan gibi yaşayamıyorum. Hatalarımın tek nedeni belki özgüven eksikliğim, belki gizli asosyalliğim. Bu adamlar evin direği niyetine iskele koruculuğu yaptıkları için bizim hayatlarımız hep atraksiyon.
Kızmayın.
Cemile ezik kadın olabilir, bunu kabullenmiş olabilir, ama tüm bunları olurken çocuklarını azıcık düşünseydi, en azından mete o durumda olmayabilirdi. Yada osman o kadar ezilmeyebilirdi. Cemile çocukları için o eziyete katlanıyorum travması yaşamasaydı belki daha doğru birşey yapabilirdi.
Keza hep etrafımda gördüğüm şey, kendine bakmıyorsun, çocuklarına adıyorsun vs. İyi, güzel, hoşta neden adam uzun bacaklı kadınlara kaçınca paralanıyorsun? Bunların ırkı erkek, pipi düşkünü, hemen hemen hepsi, çok azı hariç. Bunları biliyorsun, adam denizci, memleket aşıyor, cins cins, model model hatun görüyor bu adam. Sen evde öyle dolaşırsan adam kaçar, seksin iyisi ateş seni çağırıyor gibidir, sen kadınsın sürekli ihtiyaç duymayabilirsin, anaç duyguların vicdan azabı yaratır ama erkek için böyle birşey yoktur. Adam ateşe gider, vicdan azabı duymaz. Duyanıda dediğim gibi çok çok azdır. Kadınlar bunu bir türlü anlamıyor. Kadınlar seks olayını her zaman yersiz bir görev atfediyorlar. Demekki seks aslında yersiz görev değil, yapan kadın yapıyor, sonra sürtük, orospu... Yok kardeşim, o öyle değil işte. Tamam bu carolin affedilmez bir psikopat kabul, ama yatakta iyi demekki baksana vazgeçilmiyor hatundan. Biraz kendini toplasan, bu çok mu zor ya, anlayamıyorum.
Neyse... Benden bu kadar. Eleştirilerimi yapar çekilirim kenara. Bu cemile eleştirim yüzünden birileri gelp tepelemez inşallah beni :)
Haydin, yarın gece muhteşem yüzyıl hakkında konuşacağım bol bol. Onada çok yazacaklarım var.
Beni takip edin anacım...

6 yorum:

  1. anam bir tek ben degilmisim demek ki :)
    cok super bir inceleme olmus, ayrica her satirda biraz biraz kendimi buldum ;)
    Cemile kisminda da sonuna kadar katiliyorum yahu, nedir bu pisiriklik nedir bu varligindan ve kendi golgesinden korkma - cogu Turk kadini gibi :(
    eglendim okurken :)

    YanıtlaSil
  2. :) Bende bir kendimi böyle düşünüyor sanıyordum.

    YanıtlaSil
  3. selamlar selamlar... bakıyorum kız milleti gene ortalığı boş bulmuş... :)
    öncelikle siz kızların erkeklerde görüntüye önem vermediğinizi söylemeyin bende sizi yakarım :D
    iki...anacım bak biz öyle bir neslin torunlarıyız ki geçilmez denilen çin seddini geçmişiz bir çinli avradın uçkurunu geçememişiz :D
    ee kanuni ile hürremi görüyosun işte :D
    ee onuda geçtim işim içinde rus var canlarım Rus var :D bir rus 1000 kadına bedeldir :D bizim asli görevimiz onların hasret kaldıkları sıcak sulara sağsağlim gelmelirini sağlamak :D
    ardına bide şimdi ben karolinin bacakalra hiç bakmamıştım sayende şidmi tikkat edicem :p işte böyle böyle aklımıza karpuz kabugunu aslında siz düşürüyorsunuz...
    son olara kburdan rtük ü kınıyorum ve yorumu bitiriyorum...
    rtük ali kaptanı türk aile yapısında ki baba karakterine yakışmadığı için takibe almış...ulan mallar görende aile yapımızda o babalardan yok..daha kötüsü bile var... neyse saygılar bol ruslar :p biscolata reklamınıza bişey demicem :D

    YanıtlaSil
  4. Bende biskolata reklamını izlememiştim sende kumrallın aklına biskolata soktun, oldu mu şimdi? :D

    YanıtlaSil
  5. abuuuu desene bu işler hep karşılıklı...
    öz eleştiri... :D bir daha hiç bir kıza süper erkeklerin varlığından bahsetme :p

    YanıtlaSil
  6. Valla uyku tutmuyo reklamı gördüğümden beri, o derece yani :)

    YanıtlaSil