Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

18 Ocak 2011 Salı

Onları Hep Kekledik


Bugünkü yazma isteğim zamanki gibi aklıma temizlik yaparken geldi. 3 günde bir temizlik yapıyorum. Sanırım delirmeye başlıyorum. Zaten günün 14 buçuk saatini yatağında geçiren biri olarak bir odayı kirletme potansiyelim nedirki?
Grip salgınına final sınavlarımın olduğu haftada yakalanmış olmak nahoş bir duygu. Sümüklerimi çekiş sesim 50 metreden rahatça duyulurken, hayvan gibi notların arasında sınava girme telaşı ile uğraşan biriyim ben. Bu esnada bir günlük boşluğumda odama bir el atayım dedim. Gerçi grip bana hiç yaramıyor. Grip olduğum zamanlarda çok zor nefes alıyorum. Bazen bu nefes darlığından dolayı konuşmakta bile aşırı zorlandığım olabilir. Neyse bana şimdiden geçmiş olsun. Geçmeye başladı çünkü bu sabah.
Dün o garip gripli, aşırı enfeksiyonlu halimle okula gideriken kendimi yatalak hastalar gibi hissediyordum. Hatta ara ara bayılma noktasına geldiğimi hissettim. Ama maalesef 2 tane sınavım vardı. Çalışabildim mi? Eh işte... En azından kötü şeyler beklemiyorum.
Bizim popodan bacaklı aşırı aşifte eski ev arkadaşıda oralardaydı. İnsan azıcık değişir be! dedim içimden. Maalesef hiç değişmemişti. Aynı şekilde iğrençti, poposu kendisinden 5 metre arkada geliyordu. Üzüldüm ona.
Yine eski ve hiç tahammülümün olmadığı bir arkadaşla daha görüştük. Onunla eskileri yad ederken aklıma kendi yaşadıklarım ve erkekleri kötü durumlarda nasıl yakaladığım geldi aklıma. Bugün siz okuyucularımı teknik aşk ve ilişki bilgilerimle bilgilendireceğim. Ehehe!
*Bir zamanlar birlikte olduğum bahçekapım, biricik saadet timsalimi ayaküstü kekleyip önemli bir bilgi edinmiştim. Ne zamandı tam hatırlamıyorum. Ama o askere gitmeden önceydi onu anımsıyorum. Bir gece aramalarıma cevap vermiyordu. Çok sinirlenmiştim. Sırf ilgisini çekmek için bahaneden birşeyler uydurmaya karar vermiştim. Bir mesaj yolladım buna, "işte falanca bir numara aradı, bir kızdı arayan, ama tanımıyorum ses tonunu, bana senin şuanda sizin evin ordaki parkta olduğunu, kızın biriyle yiyiştiğini söyledi!" dedim. Bu beni hemen aradı, sesi dışarıdan geliyordu, belliydi yani evde olmadığı. İşte, aşkım sana yalan söylemiş her kimse, yok ben evden şimdi çıktım, kimmiş o numarayı versene, falan dedi. Sonra yanından yavşak bir kız sesi adını hitap etti önce, sonra aaşşşkkkoouummm, hadiii, kiminle konuşuyonnn yaaaeee gibi birşeyler söyledi ve benim beynim o an da aktı! Kitlendim, kitlenmem geçince telefonu suratına kapattım tabiki. Yani içsesimden gelen dürtülerim bu kadarmı tutar pes lan! dedirten bir olaydır bu kumrall tarihine geçen. Belki ben o bahaneyi uydurmasam, o akşam mal gibi aldatıldığımı hiç hissetmeyecektim. Sonraki zamanlarda bey efendinin buna bulduğu bahane, boşluktaydım, ondan yaptım oldu. Yuh dediğini duyar gibiyim :)
*Geçenlerde tüm hızımla çıkıp, terkettiğim yada etmek zorunda kaldığım adamla yine bir kaç gün içinde yaşadığım trajikomik deneyimdir bu yazacaklarım. Sevgilisiyle el ele gördüm hafta sonu. O kadar komikti ki anlatamam. Önce kızı farketmişimki, ay ne çirkin kız be diye içimden geçirirken birden yanındaki kazmayı görmemle zınk diye yutkunmam bir oldu. Allahım bari benden güzelini bul dimi. Bu erkekleri anlamak mümkün değil. Daha çirkin kızları daha güzel ve bakımlı kızlara tercih etmeleri tabiki onların tercihleri, saygı duymalıyız. Ben kıza bakarken benim yarmacanda beni farketmiş. Pis pis bakıyordu acaba selam verirmiyim, birşey yaparmıyım gibilerinden. Titrediğini bile hissettim o kadar mesafeden. Bende maksat kıllık ya anasını satayım, arkadaşa dönüp göz ucuyla bizim çifti işaret ettim. Kız benim onları işaret ettiğimi farketti tabi. Bak canım, dedim. Şu çocuk varya, iri yarı olan hani, heh işte ben o çocukla çıkarken, o çocuk o yanındaki kızla çıkıyordu. Bunlarıda aynı şekilde bağıra bağıra falan söylüyorum ama, allahtanda ortalık tenha yoksa şehrin yarısına rezil rüsvayım öyle merkez biryerdeyiz yani. Kız bunu duydu, sevgilisine döndü, baktım benim yarmacana, amanın bir panik oldu bu, hani söylediğimde yalan değil, benleyken o kızla barışma aşamasındaydı. Bizimkide o kadar ciddi bir ilişki değildi aslına bakarsan. Zaten maksad kıllık olsun.
Umarım ayırmayı başarmışımdır. Hiç gelemem ben mutsuzken mutlu olan eski sevgiliye.
*Bir kızı kandırmak istiyorsanız ona vurun, o kız sizden asla kopamaz olayı bir gerçektir.
Hemcinsimi asla anlamadım ben. Ya ben farklıyım, yada etrafımdaki kadınlar aptal. İkiside olası olabilir henüz çözemedim.
Hatunun biri kadın sitesinde bas bas bağırıyor. Sevgilim beni dövüyor, ölümüne vuruyor, bazen yüzüm gözüm şişiyor ama ben ondan ayrılamıyorum diye...
Herkes üzülüyor, akıllar veriliyor, candan, yürekten sözler serpiştiriliyor, ama kadında hala inadına ben ona hasta aşığım, ayrılamam postları...İnsanlar sinirleniyor, bazıları kadına bağırıyor falan yok... Bir zaman sonra kadın itiraf ediyor, dövüldüğüm esnada bu çok hoşuma gidiyor diyor, hatta daha açık bir şekilde, sanki orgazm oluyormuşçasına zevk alıyorum bundan diyor. Ve ekliyor, sonrasında çok pişman oluyorum. Bir azaba dönüşüyor, ondan nefret etmeye başlıyorum diyor. Ve başlık imha ediliyor forum yetkilileri tarafından. Ortalık gerçekten manyak dolu arkadaşlar.
*Her erkek çok zeki olduğunu zanneder.
Evet bu cümleme hastayım. Gerektiğinde uyutmadığım tek bir erkek yok gibi. Babamdan sevgilime kadar kademeli olarak tüm erkekleri bir sefer bile olsa kandırdığım oldu. Mesela, pazara gidiyorum diye sevgilimin yanına, akrabama gidiyorum diye kankamın yanına gittiğim olmuştur. Bazende babama pazara gidiyorum, sevgilime akrabama gidiyorum diye erkek kankalarımla gezmeye kaçmışlığım olmuştur. Hiç yakalanmadığımı da eklersem tam olur herhalde. Biliyorum erkekler şu durumda, lan lanet karı, bizim hemcinsimiz sana güvenmiş, sen onların güvenlerinin içine etmişsin diyebilirler. Bende cevaben, nikahlısımıyım ulan, benimde bir hayatım var, herşeye karışmasaydı gerçekleri oda bilirdi diyebilirim. Yaparım bunu.
Bugünlük yeter herhalde değilmi? :)
Şimdi ben usulcana arkeoloji çalışmaya gitmek istiyorum sevgili okur. Sonra bir başka onları hep kekledik hikayelerimle sana dönerim. Sevgiyle ve şefkatle kal...

12 yorum:

  1. Siz de sınav sitresine giriyor musunuz? hele hasta iken çekilmez bir kabus olur sanırım rüyalarınız.

    YanıtlaSil
  2. ya bak güzel yazmışsın hoş yazmışsın ama eksik yazmışsın...Elemanı yakalamışsın çünkü aptalmış ve birini idare edemeyen birine ikincisi çok biri gitmeli :p ikincisi bu kekleme olayınıza hastayım :D ben şahsen kendimin yeterince görmüş geçirmiş ve kendisine geçmiş bi insan olarak diyorum siz karşı cins kendinize çok güveniyorsunuz güvenmeyin bi gün sert bi kayaya toslarsınız :p neyse bunu niye yazdım inan bugün hiç uyumadım ve bir aydır netsizdim reader ımda ne kadar gözüme takılan yazı varsa bi laf atıyorum o kadar...bana da yazık pazartesi bütlerim var :D neyse sınavlar nasıl deyip saçma bi şekilde sonlandırmak istiyorum...kınamayın başınıza gelir diyede bir sosyal mesaj veriyorum... :)

    YanıtlaSil
  3. Sınavlar iyi... Ama benim 3. senem, 2 yıllık okuyorum normalde :)
    Sosyal mesaj içinde... Benim karşıma öyle biri çıkmadı. Çıkarsa düşünürüm artık :) Bende cinlik bitmez gibime geliyo :)

    YanıtlaSil
  4. :) aman canım dert ettiğin şeye bak :) ben mühendislik okuyorum ama 7.ci sınıfım :) yada kibarca 4+3... bu arada sonunda uyudum :D

    YanıtlaSil
  5. hee bak uyku mahmuru cinlik kısmına atıfda bulunamadım :D cinlik bitmesin dua et çünkü bizim ekmeğimiz suyumuz o şeytanı zihnimiz :)

    YanıtlaSil
  6. 7. yıl ha :D Ahahahaha :D:D
    Tripcan... Bizdeki o cinlik olmasa buralar bizim olmazdı. Diyemezdikki biz buraya girdiğimizde çayır idiii çimen idiii... Bu kadar binayı biz diktik, çamları biz büyüttük, kalaslardan doğal doğal evler yaptık...
    İğrençmi oldu ne?
    :D:D

    YanıtlaSil
  7. ahanda konuştu nemrutun kızı :p
    :D yok yok replikleri güncellersek güsel olacak..
    ana teması doğru olan bu sözlere yorum yapılmaz :)

    YanıtlaSil
  8. :))) Sıkı bir yazı takipçim oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

    YanıtlaSil
  10. Dün gece bunun hakkında face'ime en son girdiğim entry,
    "Bloguma sürekli yorum yazan birine nedensiz ve amaçsızca iyi şeyler hissetmek...
    Yatiyim bari ben."
    Ünlü oldun tripcan :)

    YanıtlaSil
  11. :) buna sadece o my God demek istiyorum ünlü oldum.. ;)

    YanıtlaSil