Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

20 Şubat 2011 Pazar

Sanat Aşkına! v.2






Evveeettt sevgili seyirciler, facebooktan yapılmış doğaçlama şiir olayımız, aliciğimle estiği vakitlerde devam etmekte.. Bunuda az önce bitirdik, taze taze... Bu sefer seyircilerimiz, beğenenlerimiz falanda vardı azda olsa :)

Orjinal metin:

Ben başlattım-Durum güncellemesi: Gitme ne olur...

Alicim:
Gitmek geliyorsa içinden git,ben alışkınım mutsuz sonlara,bir nokta koy sadece ve git,ayak sesin uzaklaştıkça yakınlaşır hafiften iç burkan şarkılar,başlar bir yalnızlık senfonisi,git gideceksen bekletme geceyi git...

Ben: Beni bekletme arafta, gel demli bir çay koyayım "biz" olan yanlızlığımıza. İçelim, içtikçe güzelleşsin ruhlarımız. Tarifi imkansız parlasın gökyüzü, yıldızlar bizim için seramonilerini yapsınlar, bırak kadehlerimizi şerefimize kaldıralım son kez..

Alicim:
Geriye bu geceden boş şişeler,kırık kadehler,yalnız kalpler kalacak biliyoruz,yudum yudum erteliyoruz acıları,yudum yudum erteliyoruz yalnızlığı,içiyoruz sonu düşünmeden,içiyoruz sanki her şey yeni başlar gibi,ama biliyoruz her yudum tüketiyor bizi,içiyoruz aldırmadan,şerefe daha doğmamış yalnızlık,şerefe daha bitmemiş aşkımız...

Ben:
Sabah yalnız uyanacağız biliyoruz, bunun kasveti var üzerimizde anlamsızca. Birbirimize bakıp iç geçiriyoruz. Koyu bir hüzün, aramıza çekilmiş bir duvar var. Dokunamıyoruz sanki, aşinalığımız kayboluyor, birbirimizin gözlerine dokunamadan, son kez sarılıp uyuyamadan gidiyoruz.

Alicim:
Yavaş yavaş gün doğuyor,yavaş yavaş bitiyor sanki güzel bir şarkı ve sessizlik çöküyor,her başlayan şey bitmeliydi birgün ve bitti,hadi şimdi ayak seslerimizle boğalım sessizliği,ayrı yollara itelim son sözlerimizle bir birimizi,yürüyelim sadece arkamıza hiç bakmadan,yürüyelim göz yaşlarımızı bir birimize bulaştırmadan...

Ben:
Ağlayan bir kadınım ben gittiğim tarafta, yürüdükçe yollarım hissizleşiyor, boğuluyorum akıttığın gözyaşlarında. Çökmek istiyorum dizlerimin üstüne, gittiğin yöne koşmak istiyorum deli gibi, sarılıp boynuna bırakmamak için delirmek istiyoru...m. Ve sonunda oluyor, damarlarımdaki kan kendini kaybediyor kalp atışlarımda...
(erkek doğaçlaması bekliyorum hemen :))

Alicim:
Ayaklarımda sanki bedenimden ağır kum torbaları bağlanmış,senden uzağa atmaya gücüm yetmiyor adımları,geri dönsem yüzümü bir tüy kadar hafiliyor ayaklarım,ortasında bir yolun,omuzlarımda kararsızlığın ayakları,içimde tarifsiz bir acı,kalakalıyorum öylece...

Ben:
Biraz daha devam ettikçe yoluma, sana ait bir kaç anı buluyorum. Bir cam kırığı, bir sahil kenarı, bir kaç bira şişesi... Gülümsüyorum. Arkama baktığımda savruluyor saçlarım sanki yaralı kalbine. Arkama doğru attığım her adım sana bi kavuşma, sana bir gülümseme gibi sanki...

Alicim:
Aşkımız doğdu,büyüdü ve en sonunda da öldü...artık bir ölüye ağıt yakmakla geçecek ömrümün kalanı,bir ölüden bana kalanlar dolduracak hayatımdaki boşlukları,(son)

2 yorum:

  1. bak yakında bunları başka forumlarda, sitelerde, ''ahhh çok duygusal bi anıma denk gelmişti arkadaşlar, yazdım öyle.. Nasıl güzel olmuş mu?'' başlığı altında göreceksin, hem de yanında da bir sürü ''emeğine sağlık kardeş, süper yazmışsın, kitap çıkarmayı düşündün mü hiç?'' gibi iltifatlar eşliğinde; demedi deme :P telif haklarını alın bari, bunları size bırakmazlar :D

    YanıtlaSil
  2. :D:D Telif hakları mı? Para nerde? Nede olsa orjinalleri face'imde boşver beya :D

    YanıtlaSil