Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

21 Şubat 2011 Pazartesi

Bunları böylece istiyorum



Evet, şuan diş ağrısından ölmek üzere olduğumu arz ediyorum. Eğer ben bu diş ağrısından geberir gidersem mezarıma papatya ekin. Vasiyetimdir.
Belki ağrımı biraz unutturur diye yazmaya geldim.
Lise hayatımdan kalan bir kaç fotoğraf, aklıma kazınmış bir kaç anı var. Embesildik. Eğer kız lisesinde okumak zorunda kaldıysanız beni çok iyi anlarsınız. Mesela biz sınıf mevcudu olarak 13 kişiydik. Ben yatarak yüksek bir ortalamayla mezun olunabilen bir okul kurumu daha görmedim. 4 sene boyunca yattım abicim. Hazırlık sınıfımız komple ingilizceydi. Ev ödevi diye birşey vardı o zaman, ki bence harika bir uygulamadır. Ev ödevlerini yaptığın zaman asla sınava hazırlanman gerekmez. Ben o 4 yıl boyunca hep ev ödevi yaptım. Etrafımda güzel sanatlara girmek için resim kurslarına koşandan tut, dershanenin "abla"larında yatıp kalkanlara kadar gördüm. Lan kızı evden çarşıya salmazlar, ablalara salarlar. Nerden biliyosun belki abla ayağına sevgiliye gidiyor, belki abla, aslında abla değil? Hiç anlamadım ben o zamanlar aileleri. Halada anlayamıyorum.
Benim türüm sevmişim dünyasını yat gitsin türüydü. Hiç öss krizi yaşamadım örneğin. Yatay geçiş hakkımı kullanıp restorasyon okumayı lise 2 de koymuştum kafaya. Resim dersine yeşillik olsun diye giriyordum. Meslek lisesisin abicim, istesende şansın yok. Ya mezun olur oturursun, ya 2 yıllığa gider sürünürsün, yada güzel sanatlara rüşvet verirsin, budur yani.
Emocan akımı bizim zamanlarda yavaş yavaş kök salmaya başlamıştı. Bir emo arkadaşımız vardı. Saçlar orjinal siyah, perçemler önde, çingene rengi pembe ruj... Onlar verici tür oluyor. Zaten işittiğimiz dedikodulara göre sınıfın yarısı lisede vermişti. Hatta bir arkadaşımız için kürtaj, biri içinde çocuk düşürme iddiaları dolanmıştı etrafta, neyse...
Bu lisede sümsük takım olma, tek düze giyinme havası içinde olan bir kısmımız inekledi biyerlere girmeyi başardı, bir kısmımız inekleye inekleye bizim gibi 2 yıllıklara girdi, bir kısmımız ise (yani ben ve türevleri) yata yata 2 yıllığa girdi ve alanlarımızda başarılı olduk. Lisede gözlük takan ineklerimiz, üniversiteye gidince gözlükleri çıkarıp lens takmaya başladı. Lisede mahalle takımıyla çıkan ablacılarımız, üniversitede sevgilileriyle aynı evde yaşamaya başladı. Ben aslında lise sonda evrimimi tamamlamışım. Yani o zamandan beri bariz bir değişiklik yok saç rengim dışında. Aynı makyaj, aynı giyim tarzı...
Abi, üniversite ortamı harbi çok garip. Ulan anasının kucağından yeni çıkmış adamlar, üniversitede özgürliğe kavuşunca sıkıyorlarda sıkıyorlar. "Bu akşam bi kız attım aklın hayalin durur, süt gibi hatundu" diyaloglarına sık sık rastlamak mümkün. Belki gerçekten atmıştır, ama süt gibi olma ihtimali düşüktür, yada gerçekten süt kıvamındadır ama o bir bok yiyememiştir vs... Belki karizmatik delüanlılar için doğruluk payı olabilsede, onların çoğu centilmenlikleri gereği anlatmazlar zaten. Yani...
Şimdi gelelim kendi adıma farkettiğim birşeye. Lisede erkekler adına yaptığım gruplama azmış.

1- Kankalar (güvenilen ve dost sanılan tür)
2- Sevgililer (aşk, aşk, aşk)
3- Sevgili olma ihtimali olanlar (iş atanlar veya iş attıklarım)

Üniversitede liste biraz daha genişliyor, buda büyümenin verdiği bir çeşitlilik olsa gerek.

1- Kankalar (sallanmayan ve güvenilmeyen tür)
2- Sevgili (mantık yolunda emin adımlarla ilerlenen, evliliğe dair umudunun olduğu, aşık olunan tür)
3- Dostlar (Denenmiş kanıtlanmış, güvenilmiş erkekler, tamamen dost, sarkma asılma olayının olmaması için önlem alınmış, bariyer konulmuş tür)
4- Eski sevgililer (daima suratlarına tükürülmesi gereken, güvensiz erkekler)
5- Arada flört durumu olan kankalar ( Ara sıra takılma amacıyla kullanılırlar, her daim etrafındadırlar)
6- Seksi ünlüler (Yanında tutmayı hayal bile edemeyeceğim, ve ahhh ah dediğim erkek türü)
7- Allah çirkin bahtı versin dediğim yanında çirkin kız olan yakışıklı erkekler (açıklamaya mahal var mı?)
8- Yakışıklı ve entellektüel iş arkadaşları (İneklemekten gözlüklerinin altında kalmış yakışıklılığını çıkarasın geldiği erkek türü, deş beni melahat)
9- Acilde asıldığın genç doktorlar
10- İç çamaşırcıdaki yakışıklı piç, kuafördeki mavi gözlü gay çalışanlar
.........
ve bu liste böyle uzar gider. Sonunu alamazsın.
Üniversitede ve sonrasında, ben en ahlaklısıyım diyen kızın bile içinde böyle bir ahlaksız yatar işte. Aslında içimde yukarıda resimlerini gördüğünüz tipleri bunları böylece istiyorum diyen bir kumrall var benden içeru.
Bu arada, dişim geçti evet. Ağrı bitene kadar ağrıdıkça yazayım ben bari, novalginden daha etkili :)

6 yorum:

  1. bu yazıyı okumak bana da çok iyi geldi.. evet şöyle uzun uzadıya düşününce yaşı olgunlaşmış fakat beyin gelişimini henüz tamamlayamamış o kadar çok ergen gerisi var ki.. hele o ana kucağından yeni düşmüşler.. sağa sola saldırıp kime sarkacağını şaşıranlar.. dost sanılıp arkandan vuranlar.. ah kumralım inan sana sonuna kadar katılıyorum ve ellerine sağlık diyorum.. ve ısrarla devamını istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Arkası yarın bebeğim :) Bunlar işin sadece komik, yada magazin tarafı. Ciddiyete girdikmi çıkamıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. kaslı adamlar mı? solt alttakini ibret olsun diye koymadın di mi kumral gerçi yapmazsın sen öyle şeyler :P
    konuyu üstünkörü incelemek yerine derinlere dal derim. yani daha kişiselleştirebilirsin konuyu, en son konuşmamızı hatırla :P

    YanıtlaSil
  4. Yooo tubacım ben zencileri çok severim, meaşallah çok şeker :P
    Konuyu derinlemesine mi incelememi istiyorsunuz? Olur. Ama biraz kafa ütüleyici olur.

    YanıtlaSil
  5. yaww canım benim ne yaruyosun be kendini bas en güselinden bi yeni rakı :D hiç bu kadar yorulmazdın bile...bi de bu kız lisesinde okuma olayını hayal edemiyorum keşke şansım olsa :p Erkek türlerine gelince o dediğinin kız versiyonunu ben sana destan olarak yazabilrim kaşınma....Son olarak üstteki resimlere gelince onlar gerçek değil onlar gerçek değil reel hayatta yok onlardan :D

    YanıtlaSil
  6. Siz kendinizi kandırmaya devam edin canım :D

    YanıtlaSil