Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

1 Temmuz 2010 Perşembe

Vampir Efsaneleri




Veee evet, Sims oynamaktan ve kitap okumaktan kafamı kaldırıp sosyal bir faaliyette bulunabilmiş biri olarak gerçekten ruhumun açıldığını, kafamın dağıldığını, sorunlardan bir nebzede olsa yırttığımı düşünüyorum.
Dün kitaplarını on günde su gibi okuduğum serinin, Alacakaranlığın Tutulma kitabının gösterişli, abartılı bir biçimde anlatıldığı o filme gittim. Diğer filmlere göre daha iyi miydi? Evet. Bella yine ağzı açık ayran budalası modunda mıydı? Evet. Edward yine yakışıklı mıydı? Evet evet :)
İkinci film olan Yeni Ayı'n kötü olduğunu iddia edenler olmuştu. Biraz durgun geçmesinden dolayı, az atraksiyon olmasından dolayı diye sebepler gösteriliyodu. Kitabı okusaydın bilirdin neden durgun olduğunu! Bence çok iyiydi. Bütün seriye çekilen filmler gayet iyiydi. Ama kitabı okumadan izliycekseniz filmi, zahmet etmeyin derim. Hiç bişey anlamazsınız. Sadece atraksiyonlarda gururunuz okşanır biraz o kadar. Viktorya Bella'ya neden saldırıyo, planı ne? Ordu nasıl bir ordu? Nasıl gelişiyo lan bunlar? Bu jacop durup durup Bella'ya neden asılıyo? Edward bunları basıyoda neden susuyo? diye filmin sonuna kadar kafayı zıplatırsınız. Önce alın seriyi okuyun, sonra filmleri baştan izleyin. Emin olun neyin neden olduğunu daha rahat anlarsınız.
Alacakaranlık/Tutulma'ya benden 10 üzerinden 8.
Bide sürekli duyuyorum, bella sürekli dudaklarıyla uğraşıyo diye eleştiriliyo. Suç oyuncunun salaklığında değil, kitabın anlatımında sürekli dudaklarını kemirdiği, ağzının açık kaldığı falan var..
Ehehe! 4. filmde ne olcak söyliyciiim hemen :) Sırf bu kitap okumaktan çekinenlere özel.
Bella Edward'la evlenir. Henüz vampir olmamışken Edward'dan bir kızanı olur. Ama kızan yarı insan yarı vampir, fırlamanın tekidir. Hızla büyür falan. (filmde o hızla büyümeyi nasıl yapıcaklar çok merak ediyorum:)) Doğum yaparken bella ölümün eşiğine gelir. O yüzden Edward onu vampire dönüştürür. Herşeyi anormal olan Bella, kana susamış bir yenidoğan olarak gelmez geriye. Kendisinin görünmez bir kalkanı vardır. Sabırlıdır, çevresindekileri kalkanına alabilmesi sayesinde koruyucu olabilir falan... Sonra kızanın tehlikeli olabileceğini düşünen Volturiler ordu halinde gelirler Edward'lara. Bella günün kahramanı olur! Kalkanını açıp bütün ailesini Volturilere karşı korur.... Stephein Meyer yeni bir kitap yazmazsa ve hikayenin sonunu bi şekilde getirmezse bütün o müthiş filmin canına okunacak. Hikayeyi bir şekilde kesmiş, yarıda bırakmış. Bari sonunu getirsinde, o kadar hasılatı boşa çıkmasın. Gold kartına gold kart ekliyoruz hatunun valla.


Son zamanlarda vampirli kitaplara heves ettim.
Şuan gece evi serisini okuyorum.
Onunda filmi çekilirse acayip gişe yapar. Tam çoluk çocuğa hitaben bir kurgu çünkü. Sen neden okuyosun diye sorarsanız, ben severim öyle aşırı aşklı, imkansız kurgulu şeyleri. Çocukluğumda okuyamadıklarımı şimdi okuyorum diyelim. Gece evi serisinin kahramanı da bir kız. Kızın 5 elemente hitaben bir özelliği var. Hepsini kontrol edebiliyor. Bir kerede 3-4 adamı idare edebildiği içinde kendisine hayranız :) 17 yaşında olmasına rağmen birsürü kötü adamı yendiği içinde onun doğa üstü bişey olduğunu kabul etmekten başka çare bırakmıyor insana.
Kısaca vaktin bolsa takip edebilirsin. Hemen yan tarafta 5. kitabının da tanıtımı duruyor şuan. Ben daha arıyorum böyle enteresan kurgulu kitapları falan. Bir kaç yazar daha var bu tarz yazan ve çok tutan. Kısa zamanda onlarıda edinicem kısmetse.

Eh... Kumral yaz tatiline girerse ne olur? İşte böyle sapıtır.
En azında Edward gibi bir vampirim, Jacop gibi bir kurt adamım olsaydı.... Ahhhh.... ah! Bize kalsa kalsa bahçekapısıkılıklıorangotanayıları kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder