Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

26 Temmuz 2010 Pazartesi

Bahçekapısı gider... Naşşşş!!

Iııhımmm...
Şimdi bilader, 2 saat önce, sevgilisinden, azmin sonu taşı deler misali ayrılmış bi hatun olarak, aşkı sevdiğini zannedip, boş duvarlara, boş kollarına "bu adam neden gitti lan?" diye sorup salak salak takılmak yerine, önce hönküre hönküre ağlayıp, sonra muzocuğumunda desteğiyle "hoşt lan noluyo?" sarsıntısıyla ayağa dikilmiş bulunmaktayım. Sövüyorum ana avrat, zamanın aşkları bunlar, hiç biri kalıbıma xl gelmiyo, bunlar bana küçük kaçıyo abi. Kendisine kocaman bir yol açtım böyle Bursa'daki kızılay virajı gibi, sülalesini toplayıp rahat rahat atıp tutsun, şerefsizliklerini ortaya sallasın diye. Ben doymuşum çünkü onu hissediyorum artık. Gırtlağıma kadar tıkanmışım yaptığı pisliklerden. Ağza alınmayacak iftiralar, sözler, cümleler... Şimdi "kafama sıkacam" tehditlerini, "elin eriyosa bitanede benim için sık, çünkü seni bulursam ümüğünü sıkıcam" diyerek telafi ettim. Benim gibi sinirleri alınmış şeker bir hatunu, allah belanı versin ismail yk ya bağlayan ucube!
Sarsılmadım arkadaş. 3 günden fazla sürmeyecek ağır duygusal moddan 2 saatte çıkarım böyle işte. İnsanın canını çıkartıyorlar. Napiyim yani? Oturup posta posta yasmı tutayım adam beni sağlamına postalamışken? Sorarım sana okuyucu?
Oh olsun. Kına yakıncam heryerime.
4 senedir yola gelsin diye kendimi paralıyorum. İçine otursun herşey. Öyle bir otursunki hemde... 3 vakte kadar helvasını kavuralım. Ellerimle. İçinede badem ufalıycam. Hiç utanmıyorum. Sıktı artık. Çok fena sıktı hemde...
Böyle yolda belde rast gelsem suratına suratına tükürücem.
Herkesle ayrı ayrı uğraştım. Birazda onlar uğraşsınlar benimle. Kırdım artık kafayı. Ne hakkımı helal ederim, ne öyle el sallaya sallaya uğurlarım. Allah fırsatını verdi, 7 ayda canına ot tıkadım. Fırsat versin, gene tıkarım hiç acımam.
Ben boşuna, boyu posu devrilesice bahçekapısı demiyorum. Bahçekapısı bile bir işe yarar. Bunun bir halta yaradığı yoktu, artık hiç yok...
Şimdi, böyle içimde eziklik, yarın sabahtan itibaren gününü gün etmeye hazır bir kumrall... Elimden geleni ardıma korsam allah beni nasıl biliyosa öyle yapsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder