Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

10 Şubat 2008 Pazar

Hoşçakal Gizli Aşkım....

Sen gideli sevgilim, bahçemde güller açmıyor
Geceler bitmek bilmiyor, geceler buz gibi, sabah
olmuyor
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Son birkez görebilsem seni, tutsam dokunsam ellerine
Yokluğun dayanılmaz oldu, hasret kaldım gül yüzüne
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Al beni götür gittiğin yere
İstersen vur yerden yerlere
Ne olur, al beni götür gittiğin yere
Yeter ki yeter ki terketme
Bekledim seni gecelerce yaralı ceylan misali
Ardından düştüm çöllere Leyla'ya koşan Mecnun misali
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
AL beni götür gittiğin yereİstersen vur yerden
yerlere
Ne olur al beni götür gittiğin yere
Yeter ki yeter ki terketme

Yüksek......Derin sessizlikler....Bağıran bir şarkı kulaklarımda......Bense
uçurumun kenarında.......
Ha atladım, ha atlarım diye.....
Omzuma dokundu...
Dudaklarımdan hücrelerime aktı vede.....
Gitmek zamanıdır, gidebilmek.....
İtiraz etme hayat...Lütfen karşı çıkma bana.....Son gecemdir......
Sessizce....Hıçkırıklar ile...Kesin bir karar ile....Döndürülemeyecek bir
boşluk ile.....
Hoşçakal yarın....
Hoşçakalın aşklarım.......
Pişmanlıklar diyarında, hayatın hayrı kalmamıştır.....
Hoşçakalın...........................................................

Gitmek zamanıdır...Sadece uzun zamandır dokunamadım birşeylere...Ve dedimki, yeniden...Yeniden hayattır...Umut bitti....Hüsran var şimdi....Sadece yazmak istedim...

Yorgunum....

2 yorum: