Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

20 Şubat 2008 Çarşamba

Ayaktayım...





Su akmaya başladı yeniden, hissediyorum...
O muhteşem berraklığı ile, ince ince sızıyor şimdi gönlümün açık yaralarından...Ve geçtiği heryer kendi kendine iyileşiyor....
Tek başıma savaşacak kadar ayakta hissediyorum kendimi...
Nasıl bir duyguymuş güçlü olmak diye sormuyorum kendi kendime...
Aynada güzelleşen siluetime bakıp, daha bi hayret ediyorum...
Göz altlarımın rengi git gide kumral tenime dönmeye devam ediyor...
Ellerim eskisi gibi capcanlı...
Saçlarım yine ben kokmaya başladı...
Ölümden yine korkmaya başladım...Bu çok güzel....
Çılgınlar gibi ağlayabiliyorum yine...Gözyaşlarım boynuma kadar süzülebiliyor...
Odunlaşmış hücrelerim git gide yumuşuyor....
Saraylarım kasvetinden çıktı..Pırıl pırıllar yine...
Bahçemde kar yağmıyor artık...İlk defa güneşler açıyor....
Çağlamaya başlayan ırmaklarımda yeniden doya doya koşturup ıslatabiliyorum kendimi, üşümekten korkmadan...!!!
Artık karanlıktan korkuyorum...Hep aydınlık olsun, hep güneş çarpsın istiyorum yüzüme...
Rüyalarımda beni boğazlamaya çalışan o korkunç yaratığın yerini, iyot kokusu ve koskocaman bir deniz aldı...Denizin altına girsemde boğulmuyorum...Cennet bahçelerini armağan etmişler sanki bana...
Yaşamak çok güzel...
Yaşamak harika birşey...
Heyyyyy, yorulmaktan korkmuyorum ben artık.....Gel hayat üstüme...Senden korkkkkmuyorummmm
:D :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder