Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

27 Aralık 2009 Pazar

Çok bedbahtım!


Çok bedbahtım!

Sevgili çok bilmişler can sıkıntısından patlamışlar. Kimsesi olmayan ve daha çok terkedilenler, çıkamayacakları bunalımlara girmişler.

Ne yaptım biliyormusun sayın okuyucu. Bir gece önce eski sevgilimin yaşadığı evde konakladım. (Bizzat 6 yıllık kız arkadaşımda kalıyor kendisi.) Ağlamaklı suratına baktım, ağlayan suratımı hatırladım. Popomu dönüp uyudum. Yanımda sevgili 6 yıllık kız arkadaşım uyuyordu.

Çok bedbahtım!

Birinin yaşadığı aşklardan, yaşadığı karmaşalara kadar bildiğim gerçekleri...Öfff sıkıldım!

Bizim yakışıklı artiz webcamden dedi ki, dibini görmeyenin sevgilisi ölsün! (%90 votka+%10 fanta)

Kendime sesleniyorum! Ey safım, senin sevgilin yok! O bardağı kafana neden diktin?

Gaza getiren arkadaş, sarhoş olduğumda güldü. Onu gördüm ve affetmedim!

Çok bedbahtım!

Fırlama bir kankam var. Dün gecede onunlaydım. Yahu bakma öyle! Ben kayışları henüz kopartmadım. O fırlamayı seviyorum. Bütün fırlama kankalarım, yanıma girince 3 yaşında veledlere dönüp, usulca uyuyorlar. Anaç bir insanım biliyorum. 19'muyum 59'mu bende bilmiyorum artık. Sabah saçlarımı suratından çekmeye çalışıyordu. Kahkaha atmamıştım o kadar içten en az 5 senedir. Canımmmm!!! (Vıcık vıcık bir sevgi seli!)

Memleketteyim! Çok bedbahtım!

İskele korucusu babamla bakıştık. Kapıda dikilmiş sigara içiyordu. "Lanet olsun, git başımdan adam! Senin yüzünden nikotin krizine girdim!" dedim içimden...dışımdan hönküre hönküre söylemek isteyerek. İskele betonları üzerime düşsün istemiyorum.

Ve o sıkmaya devam etti. Her zamanki gibi olaylara 15 koyarak anlattı. Boşanan dayımın gün içinde buluşup, güzel yeni sevgilisi ile kurdukları diyaloglarını anlatıyordu.

"Kadın çok çirkin, hemide zayıf. (Baba kadın güzel! Zayıf olmasıda iyi birşey. Şişman ve sivilceli karısına oranla tabiii...)"

"Dedimki, lan sen laz kızıysan bende arnavut çocuğuyum, yeğenlerim sırayla hapse giriyor! (Hangileri be süzme balı! Senin yeğenlerinin hepsi akşamları burnunu karıştıra karıştıra tv izliyor. O ailede psiko varsa oda senin iri güdümlü kızın. Mesela seni her gün kesmek istiyorum.)"

"O kadın kardeşini sevmiyor karı! (annem zırlıyor) Kadının gözü sizin tarlalarda!..(Hangi tarlalar? Hani şu c kardeşgillerin top oynadığı, çift kale maç yaptıkları taralarmı? Ehüe lan o tarlalar para etmiyo lan!)

Düşünüyordum, burdan sonrasını dinleyemediğimden olsa gerek, başımın dibinde bittiğini hissetmedim. Dediki;

"Kızım, bak ortalık kötü, sen bir an önce evlen olurmu?"

"Ahaha! Niyeee?"

"Dayın gibi zerzevat beyinliler seni kandırır falan..Amaaannn..."

"Birincisi, dayımı takdir ediyorum, o bir idol benim için, ikincisi, bu evde zerzevat beyinli bir kişi var, oda..." (Annem cimcirik bastı.)

Babam çemkirdi! Mutlu aile portresi.

Çok bedbahtım!

Himalayalara çıkıp çemkirmek istiyorum, sülaleme ana avrat düz girip bir daha çıkmamak için yeterince yüksek.

Buraya gelmekten nefret ediyorum. Ya bikere burası benim evim değil abicim. Burası dayım, babam, annem, ablam arasında ara bulduğum, yorucu (kesinlikle sıkıcı değil), bunaltıcı ve fazla vıcık vıcık sevgilerin yaşandığı biryer. Buraya ait değilim.

Yaniii...Şeyyyy...Babamın kızımıyım ben ya?

Of getir bi ufak. Yada dur usta, sen büyük getir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder