Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

27 Aralık 2010 Pazartesi

Beeeeeennnnn, İyiyiiiiiimmmmm!


Merhabaaaa merhabaaaaa merhabaaaaaa!!!
Aslında içimden hiç birşey yazmak gelmiyor. Süs olayım diye girdim, hani belki yazdıkça yazasım gelir diye... Birazda blog yazma sorumluluğu hissettiğim için olabilir belki.
Salak geçen bilmem kaç haftadan bahsetmek istiyorumda, istemiyorumda... Okula git, çizim yap, anan ağlasın, sonra itin biri yüzünden yaptığın projeler iptal olsun, sınav diye bir gerginlik çıkartsınlar başına... Canın sıkılsın, kafan karışsın, gerginlikten duyguların depreşsin...
Eski sevgili resimlerini aç ağla, okulda yeni yapamadığın o adamı arasın gözlerin. Göremeyince dellen. Gayliğini aşmış biriyle seviyeli bir ilişki kurmaya çalış, olmasın, yapama... Aklına hep o bahçekapısı gelsin (ne kapıymış arkadaş), sonra gene ağla... Orjinallerden eser kalmadı. Çok düz oldum ben lan!
Saçlarımı sonunda fahişe sarısına boyatmayı başardım. Bir buçuk aydan beri rengini açmaya çalışıyordum, sonunda oldu. Çok mutluyum. Zaten bu kadar şeyin arasında bir tek bundan mutlu olabildim.
Offff! Birşeylerin artık güzel olması gerekmiyor mu? Mesela hayatımın daha normal gitmesi, aşklarımın yoluna girmesi, evde artık sorun yaşanmaması... Nasıl bir şekilde sınandığımı bilmiyorum ama koymaya başladı. Yaş oldu 21, yaşıtlarım çoluk çocuk doğurdu, ben daha evlenecek birini bulamadım. Hani bulsamda en azından evlilik hayalleri kursam... Zaten pat diye evlenmeye niyetim yok tamam, ama insanın canı çekiyor güzel ilişkileri...
Sığ yaşayan insanların etrafında toplanması kötü...
Talihsizim yada karşıma çok iyi biri çıkacak zamanı var... Bilmiyorum ama bilmek istiyorum.
Her neyse, her girdide aynı boku karıştırıp duruyorum, artık amacım neyse... Bi sus dimi, kurudun sanki yalnızlıktan...
Aliciğimde öyle diyor. Sanki bir alternatif var, sanki 35ini geçtinde olmadıda olmuyorduda dert yanıyorsun safım benim... Doğru söylüyor adam.
Yılbaşı günü bari bi kaç saat dışarı çıksam gündüzden falan çok iyi gelir aslında. Dnz'imi kafalayabilirsem yapacağım bunu :) Kardeşim ihtiyacım var dışarı çıkmaya eğlenmeye offf... Hayır izniğede gidemiyorum. Babam tam yılbaşı günü gönderirmi? Göndermez... Bakalım, zaman ne göstercek...
Öyle işte, affet beni. Kafam basmıyor. İyiyim, hoşum. Bir ara yine dönerim sana blogum canım ciğerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder