Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

11 Mart 2010 Perşembe

Sabah Sabah Kumrall'ın çekilebilir çenesi..

Sabah sabah aklıma nerden takıldı bilmem. Galiba eski sevgilimin yeni sevgilim olması ve karı koca moduna girmemizle alakalı. Benki buralarda isyan üstüne isyan eden genç bağyan, feminizme destek veren ukala kadın olarak, gündeme kendim kendime gelmişken, şimdi oturmuş kocam işten gelince masaj yapacağımı, çay demleyip ayaklarının dibinde oturacağımı iddia ediyorum. Aşkın gözü körmüş yada benim özüm buymuş bilmiyorum.
Sabah 9da kalktım. Kahvaltı ettim her zamanki gibi bi gözüm kapalı. Adam bana 10 dakika mesaj atmayınca paranoyak hatçe olup çıkıyorum lan! Önce acaba bişey yaptımda onamı kızdı diyorum, arkasından başına bir iş mi geldi. Oda ya makinelerin gürültüsünden telefonun sesini duymamış oluyor, yada telefonu şarja takmış oluyor. Psikopat karı, diyorum kendime. Ama ertesi dakikalarda yine aynını yapıyorum. "Nerdesin, Napıyosun, İşin mi var?" gibi cümleleri sıralıyorum. Adam da diyo "lan bu hatun bana ne aşık, nasıl merak ediyor".. Ah bir bilse beynimde kaç tane tilkinin horon teptiğini. Hatta...! Amaannnn... Niye aldatsın ki?, diyorum. Sonra bir sürü güzel kadın popoları gözümün önünden geçiyo, kendi popoma bakıyorum boy aynasında ve ağlayasım geliyo.
Ama bak beni suçlama, o yaptı böyle beni.
Her neyse işte, sabahki derse gitmedim. Aldım bi gazete oturdum pencerenin kenarına onu okudum satır satır. Çamaşır selesinin iki katı olmuş çamaşırlarımı yıkadım. Yurtta yasak olmasına rağmen su ısıtıcısı almıştım geçenlerde, elektirikli cezvemidir ne halttır, onla bir türk kahvesi denemesi yaptım, güzel oldu evet :)
İçkiyi bıraktım desem inanırmısın? Bende inanmazdım da, valla bıraktım galiba. Ara sıra burnuma rakı kokusu geliyo ama teee ocağın 17sinden beri oturup içmedim. Belki sevgilimle barışmam beni rakıdan uzaklaştırmış olabilir, doğrudur. Gerçi rakıda faydalı bir içecek değildir. (öneririm güzel kafa yapar.) Yinede içtiğim rakıların şişelerini saklıyorum. Buda çektiğim özlemi yansıtıyor olmalı.
Neyse işte bu adam bütün kötü alışkanlıklarımı bıraktırdı bana.
Evdeki maceralardansa bir süredir uzaktım. Uzak kalmak istiyorum. Millet evine dönünce dinlenir ben yoruluyorum. Bu haftasonu yolculuk var yine oralara. Amaaan. İşin ucunda manitanın sevimli göbeği olmasa nah giderim.
Bu sabah kadın ve aileden sorumlu sarışının söylediklerini okudum. Eş cinselliğin tedavi edilmesi gerektiğini söylemiş. Eeee? Neden? İnsanların neyi sevdiğinden sanane? Sanki orda oturuyonda kadınların dövülmesini engelleyebiliyomusun? Amacın şiddeti azaltmak falan olacağı yerde milletin cinsel hayatına burnunu sokmasana sen kadın! Kim kiminle sevişirse sevişsin. Sana bir faydası varmı, yok. O zaman sus.
Birde kiloluları eleştiren tam sayfa vardı. Bir taraf şişmanların daha neşeli olduğunu iddia ederken, diğer taraf kafamıza soka soka zayıflayın diye çemkiriyordu. Aslında biliyormusunuz, bunlar bizim özgüvenimizle ciddi anlamda oynuyor. Evet biz şişmanlar tek eşli yaşıyoruz. Evet bir çoğumuz kilolarımızdan utanmayıp bir çok alanda güzel işler yapıyoruz. Yani cağnım dokorlarım estetik olmayanı ortalıkta görmek istemiyorlar. Ben bunların kişilik sorunları olduğunu düşünüyorum. Zaten bütün diyetisyenler asık suratlıdır ve hep aşağılarlar. O iyimser doktorlar bize denk gelmediği için saldık çayıra mevlam kayıra.
Ha ben çok mutluyum inanın. Bugüne kadar isteyipte giyemediğim hiç birşey olmadı. Benim kırmızı ve dantelli donlarımda oldu, bikinilerimde. Ablamın düğününde assolist sandılar lan beni. Eyyyy her yerde "biraz zayıfla" diyen cemaati müslimin! Uzak durun lan, ezeriz!
Yeni saçımı herkes çok beğendi, biraz daha koyulttum, koyultmaya devam edeceğimi arz ederim. Taaa ki siminya sarışınları aşağılamayı bırakana dek :)
Bak ne dinliyom biliyonmu şimdi, hani benim recebim recebim, sarı lira vereceğim, almazsan! karakola gideceğiiiiim...
Hadi benim bölüm başkanımlan dersim var, muck!

(not: ulan neden resim yüklenmiyo bu bloga lan!)

5 yorum:

  1. Ben de bıraktım derslere gitmeyi... 15,5 yıl gittim ne ne cacık oldu..
    bu ikinci dönem gitmicem deyince.. arkadaşlar yapma gel filan dediler ıııh
    annemler filanda dedi ııh
    şimdi çalışıyorum... kafam rahat edirneden uzaklaşmak bile yetiyor insana...
    şarışın olayına gelince...
    fazla koyultmaya da gerek yok...
    kumral iyidir iyi...

    YanıtlaSil
  2. :) kumral zaten fazla koyultmuyorum aman aman... Arada doğalına bırakmak lazım olayı.
    Derslere gidiyormuyum? öyle gibi görünüyor sanırım. Çünkü gribim biraz daha devamsızlık var bana galiba :)

    YanıtlaSil
  3. işte öyle yola gel bırak bu sarı saçları assolist gadın!!! fazla şimartma erkekini sonra kolaymış diyorlar bize, kolay olma zor ol. canım ya sanki keyfin yok gibi hissediyorum yada bu benim hüsnü kuruntul olabilir, acıklı damar şarkılar dinliyom bide ne bilim, iyi ol yoksa ağlarım zaten çok duygusalım şu aralar, şeyimde ağrıyo :/
    yılmazım barışımda buraa gelmiş ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ne biliyim anam ya valla grip mrip çok garip bir durumdayım. Klavyeyi zor görüyodum 2 gündür. Bugün 13 saatlik uyuma rekorunu kırdım daha iyi olurum diye umuyorum :D

    YanıtlaSil