Dikkat! Bu sayfadaki tüm girdiler turkcell ve isbankası aracılığı ile şahsıma sağlanmış e-imza ile korunmaktadır.

Beni koruyun!

Beni Koruyun

17 Ocak 2010 Pazar

Eskiler ve Yeniler - Rakı ve Kumrall


Şimdi hemşerim, ben artıkın iyicene balataları koparmış bir sınav haftasının ortasındayken, niye, neden içmeye gittim? Benim çalışılması gereken bir arkeoloji sınavım, ezberlenmesi gereken 250 tane mitoloji terimim yok muydu? Vardı. Ama ben ne yaptım? Gittim, içtim, içtim, içtim... İçerken eski sevgilim olacak bahçekapısı kılıklı minik davarıma mesaj attım, alkolik ağlak avuttum, üstüne saatler süren bir baş ağrısı yaşadım mı? evet yaşadım. Reva bana, oturup arkeoloji çalışmalıydım!

Mesela siminyam yazımı görünce içinden geçirecek, içip içip blog yazdığımı düşünecek, açık açıkta ima edecek. Ben bile eski sevgililerimden bıkmışken, bu hatun nasıl bıkmasın.

Ben yazdım, ben çizdim, ben içtim... Mutluyum, birdaha dünyaya gelmeyeceğim. Hayatımda ilk defa rakı içerken boğulmadım mesela, kaktırdığımız hesabı biliyorum. Beş kuruş para vermedim, verdirmezlerdi zaten. Çok stresli bir sınav haftasıydı, sanırım kalmıycam. Ama daha 3 tane sınavım var ve ben oturmuş duvardaki resimlere bakıyorum, bi 20lik tekirdağ daha açasım geliyor.

Yıllardan beri en mükemmel anne olacağımı hissedip duruyorum. Ama ilişkiler konusunda aşırı şanssız olduğumu biliyorum. Ağlama duvarına döndüm, kimin ağlayası gelse benim omzuma oturuyor. Onların acılarıda habire bana oturuyor. Kendi acılarımı rahat rahat çekememekten şikayetçiyim. Düşünsene, eski sevgilime içkiliyken rahat rahat aşkımı ilan edemiyorum. Çünkü kendisi bundan hoşlanıyorda hoşlanmıyor. Neymiş efenim, çekimime giremezmiş, tekrar elektirik alırsa başa dönermişizde, zaten olmuyormuşuzda. Yok! Bi kerede gel lan hatun, akalım gidelim gittiğimiz yere kadar demiyor. Evlenilcek kız arıyor, evlenesi gelen varsa vallaha billaha ayarlarım, yeminlen... En azından bende başı bağlı bulaşma lan derim kendime. Sevaba girerim her yönden ne güzel.

Yağğğni, sevdiğim adamı elimle evlendirecek kadar oldum. Dahada olasım var.

Artık kimi sevdiğimi de bilmiyorum, boşver, ilgilenmiyorum. O an kimi sevesim varsa onu seviyorum, bitiyor, gidiyor. Oh ne güzel!

Yalnızım, dibine kadar.... Kısmetim çıktı, ha bide sanki özellikle olur gibi, sınav haftasının tam ortasında. Hala adamla iki satır kelam edecem, dur bakalım. Beklemeye aldım resmen, az daha durursa başlarım sınavına deyip kendine başka birini bulucak, bende sap gibi kalıcam ortada gene.

Başka noldu? Millet türkü dinlemeye gitti, bizde tersine tersine dansöz izlemeye.

Ahşap boyasıyla şöhler kağıdı boyadım, boylu boyunca. İki gün annem ağladı. Bende başkalarının annesini andım. Bir günde 3 tane sınava girdim, kapasitem dolayısıyla birisini takmaya karar verdim ve taktım. Uzun bir mal görüyorum orda, hemen orda. Gizli gizli aşk yaşamanın ceremesi olarak adamın ayrıldığı sevgilisinin acısını ben dinliyorum. Gocunmuyorum, harbiden alıştım. Çok doğal tepkiler veriyorum, hatta barışsınlar diye akıl veriyorum, ciddi ciddi psikopata bağladım. Ha birde yurdu dağıtmaya başladım. Canım sıkıldıkça birilerine sataşıyorum, hırsımı alıyorum.

Çok dağınık bir haldeyim hemşerim.

Bunaldım. Yapmam gereken o kadar çok şey var ki aslına bakarsan....Offffff....

Şimdi yatıcam, kalkamıycam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder